FAQs

Welcome to our support portal

Frequently Asked Questions

  1. There are no frequently asked questions was found.

Latest Questions

  1. Er det gratis at returnere en kuglepen?

    Det er kun gratis at returnere dit produkt, hvis Penshop har leveret et forkert produkt eller en forkert indgravering. Hvis det er tilfældet, vil du modtage en gratis etiket for returnering af pakken, og omkostningerne vil blive dækket. Kontakt os venligst på info@penshopeurope.com.

    Read more
  2. Kan jeg returnere en kuglepen med indgravering?

    Vi tager desværre ikke imod returnering af indgraverede kuglepenne, medmindre at Penshop har begået en fejl med indgraveringen.

    Read more
  3. Kommer kuglepennene i en æske?

    Alle luksus kuglepenne leveres med en matchende gaveæske. Det gør gaven endnu mere personlig, og kuglepennen kan opbevares på sikker vis.

    Read more
  4. Hvor kan jeg sende min kuglepen hen for reparation?

    Du kan returnere din ordre inden for 30 dage efter modtagelsen til:

    Penshop Europe B.V.
    Edisonstraat 11 A
    4004 JL Tiel
    Netherlands

    Read more
  5. Min fyldepen virker ikke ordentligt. Hvad kan jeg gøre?

    Hvis din fyldepen ikke virker korrekt, er det bedst at lægge pennespidsen i blød henover natten i en kop lunken vand med en dråbe opvaskemiddel. Rens pennespidsen godt og grundigt, og lad den tørre, placer derefter en patron i fyldepennen og skriv med den. Det bør løse problemet.

    Read more
  6. Jeg vil gerne bestille adskillige kuglepenne. Kan jeg sende en separate liste med navne?

    Ja, det er naturligvis muligt at bestille mere end én kuglepen med en separat liste over navne via Penshop. Når du bestiller via hjemmesiden, bedes du venligst indtaste ”PER. E-MAIL” på de to indgraveringslinjer. Bemærk venligst: Indtast ikke anden tekst end ”PER. E-MAIL”, ellers vil den tekst blive indgraveret på kuglepennene. Derefter bedes du sende dit ordrenummer og navnelisten, der skal indgraveres, via e-mail til info@penshopeurope.com.

    Read more
  7. Kan jeg få mit logo indgraveret og hvad er de ekstra omkostninger?

    Udover at købe kuglepenne og fyldepenne hos Penshop, er det muligt at få dit logo indgraveret på en kuglepen. Opsætningsomkostningerne for indgravering af et logo er 37,50 €. Indgraveringen koster 1 € pr. produkt. Logoet skal på forhånd vurderes for teknisk egnethed. Du bedes venligst kontakte vores kundeservice via e-mailadressen info@penshopeurope.com , hvis du har yderligere spørgsmål.

    Read more
  8. Kan jeg modtage en faktura uden moms?

    Selvstændige erhvervsdrivende og virksomheder uden for Nederlandene kan modtage en faktura uden moms, hvis du har et gyldigt CVR-nummer, der kan verificeres. Opret venligst en konto som forretningskunde med dit firmas nummer for bekræftelse. For mere information om procedurer, bedes du venligst kontakte kundeservice via hjemmesiden.

    Read more