Penshop.nl bruger cookies og lignende teknologi. Funktionelle cookies bruges for at få hjemmesiden til at arbejde korrekt, og analytiske cookies bruges af os og af tredjeparter til at måle brugen af hjemmesiden og til at gøre det muligt for os at vise personaliserede reklamer. På denne måde sikrer vi den bedste browseroplevelse på vores hjemmeside. Hvis du ikke ønsker at acceptere alle cookies, kan du ændre den nuværende indstilling med ”Kontrol cookies”-knappen. Hvis du klikker på ”Accepterer”, giver du os tilladelse til at anbringe cookies. Læs mere
Garanti og service
Garanti og service
Garanti
Hvis et produkt, som du køber hos os, går i stykker, kan du returnere det til os. Garantiperioden for mærket gælder for alle produkter, der købes i vores webshop. Disse garantier gælder uden at det berører den juridiske garanti. Den lovpligtige garanti henviser til den periode, hvor forbrugeren med rimelighed kan forvente, at produktet fungerer.
Dette er garantiperioderne for de forskellige mærkers:
- Parker: 2 år
- Waterman: 3 år
- Cross: livstid
- Sheaffer: 2 år
- Diplomat: 2 år
- Lamy: 3 år
Skader, som falder uden for garantien, er:
- Fugtskade eller vandskade
- Skader som følge af forkert anvendelse
- Slitage i forbindelse med daglig anvendelse
- Tilpassede produkter
Ønsker du at returere et produkt, skal du sende det tilbage til adressen nedenfor. Inkluder venligst den medfulgte følgeseddel.
Penshop BV Europe
Edisonstraat 11A
4004 JL Tiel
Netherlands
Penshop vil stå for omkostningerne for returnering af et defekt produkt.
Service
Vi går naturligvis efter at alle kunder er tilfredse. Vi står til rådighed for dig, hvis du har en klage. Klager i forbindelse med opfyldelse af en ordre, skal fremsættes indenfor en rimelig tidsperiode og med en klar og forståelig beskrivelse. Du kan skriftligt indsende din klage ved at skrive til info@penshopeurope.com. Herefter modtager du en afgørelse på din klage inden for syv dage.