Garanti og service

Garanti og service

 

Garanti

Hvis et produkt, som du køber hos os, går i stykker, kan du returnere det til os. Garantiperioden for mærket gælder for alle produkter, der købes i vores webshop. Disse garantier gælder uden at det berører den juridiske garanti. Den lovpligtige garanti henviser til den periode, hvor forbrugeren med rimelighed kan forvente, at produktet fungerer.

Dette er garantiperioderne for de forskellige mærkers:

 

  • Parker: 2 år
  • Waterman: 3 år
  • Cross: livstid
  • Sheaffer: 2 år
  • Diplomat: 2 år
  • Lamy: 3 år

 

Skader, som falder uden for garantien, er:

 

  • Fugtskade eller vandskade
  • Skader som følge af forkert anvendelse
  • Slitage i forbindelse med daglig anvendelse
  • Tilpassede produkter

 

Ønsker du at returere et produkt, skal du sende det tilbage til adressen nedenfor. Inkluder venligst den medfulgte følgeseddel.

Penshop BV Europe

Edisonstraat 11A

4004 JL Tiel

Netherlands

Penshop vil stå for omkostningerne for returnering af et defekt produkt.

 

Service

Vi går naturligvis efter at alle kunder er tilfredse. Vi står til rådighed for dig, hvis du har en klage. Klager i forbindelse med opfyldelse af en ordre, skal fremsættes indenfor en rimelig tidsperiode og med en klar og forståelig beskrivelse. Du kan skriftligt indsende din klage ved at skrive til info@penshopeurope.com. Herefter modtager du en afgørelse på din klage inden for syv dage.